Új jelszó kérése
Kategóriák
Összehasonlítás
Fizetési megoldás
Hírlevél
Pénznem váltás
Személyi kölcsön
Tanúsítvány
SSL Certificate
Shopmania

Látogassa meg a Pc-Line Studio Kft. webüzletet a ShopManian

Garanciális javítás

Az ÁSZF-ben és a hatályos jogszabályokban foglaltak szerint az összes termékünkre a gyártási hibából adódóan az eladás napjától (a számla kiállításának dátumától) számított 3-6-12 hónap garanciát vállalunk (akkumulátorokra 3-6 hónap)

 

Amennyiben a tőlünk vásárolt termék meghibásodik, akkor a következő lépéseket kell tennie: 

  • postai úton vagy futárszolgálattal küldje el a részünkre a készüléket az összes tartozékával, valamint a garancia jegy eredeti és a számla eredeti vagy másolati példányával.
  • a készüléket személyesen is átvesszük, ha telefonon (1-223-0774-es számon) időpontot egyeztetünk. (átvételi hely irodánkban: 1148 Budapest, Lengyel utca 30.)
  • a készülékhez írásban mellékelje a hiba rövid leírását, keletkezésének körülményeit, valamint az E-mail címét, telefonszámát és a címet, ahová a megjavított vagy kicserélt terméket visszaküldjük.
  • a postával vagy futárszolgálattal feladott terméket olyan módon küldje vissza, hogy annak költségeit Ön fizeti. A csomagot nem vesszük át, ha az a részünkre költséggel jár.
  • a megjavított vagy kicserélt terméket a saját költségünkön juttatjuk vissza az Ön által megadott címre.
  • amennyiben a hiba nem garanciális vagy a bevizsgálás során nem jelentkezik, akkor a visszaküldés költségeit a vevő fizeti, a csomagot a szállítási költséggel terhelt utánvéttel küldjük vissza.
  • a készülék elküldésénél, különösen postai továbbítás esetén, erősen javasolt, a csomag ajánlott vagy tértivevényes feladása. Ez a költségeket ugyan növeli, de a feladó a posta részére bizonyítani tudja a feladást abban az esetben, ha mi nem kapjuk meg a küldeményt. (Volt már erre példa, a beküldő csomagja elveszett és azt később sem tudta megtalálni, hozzánk ugyanis nem érkezett meg. Ezért javasoljuk a biztonságosabb feladást.)

 

Garanciális javítás nem kérhető az alábbi esetekben, ha a hiba bekövetkezésének oka:

  • A készülék vagy bármely tartozékának törése, szakadása, repedése vagy bármely más fizikai, időjárási behatásra történő elváltozása.
  • A meleg vagy hideg hatása miatt fellépő elváltozás.
  • A készülék megbontása vagy annak kísérlete.
  • A nem általunk végzett javítás után bekövetkezett meghibásodás.
  • A használati útmutatóban leírtak be nem tartása miatt bekövetkezett meghibásodás.
  • Minden olyan esetben, amikor bizonyítható, hogy a felhasználó nem járt el a megfelelő gondossággal a készülék használata során.

 

A készüléket az átvétel után a jelzett hibajelenségre vonatkozóan bevizsgáljuk, és ha a garancia keretében javítható, akkor javítjuk vagy cseréljük. Amennyiben a bevizsgálás során arra a megállapításra jutunk, hogy a készülék meghibásodása nem tartozik a garanciális kötelezettségek körébe, akkor a Vevőnek jogában áll saját költségén független szakértő véleményét kérni.

 

A szakértői vizsgálatnak a mi szempontunkból két kimenete lehet: 

  • A szakértő megállapítása szerint a garancia körébe tartozik a meghibásodás. Ekkor a készülék javítását vagy cseréjét elvégezzük, és a szakértő számlával igazolt díját a termék vételárának maximum 50%-áig a Vevő részére megtérítjük.
  • A szakértő megállapítása szerint a készülék nem gyártási hibás, így a garanciális javítást nem tudjuk elvégezni, a szakértő díját a Vevő részére nem térítjük meg.

 

Független szakértőként a TÜV Reinland MEEI szakértőinek véleményét és számláját fogadjuk el. A szakértői díj a termék árának 50%-át nem haladhatja meg, illetve ennél nagyobb összeget nem térítünk meg.

Webáruház készítés